El CB L’Hospitalet i Pajarraco s’alien per créixer junts

Des del CB L'Hospitalet ens complau anunciar un nou acord de col·laboració amb l'agència de comunicació Pajarraco, una empresa amb més de 20 anys d'experiència en el sector i una trajectòria reconeguda en l'àmbit del branding, mitjans, estratègia digital i publicitat per a marques i institucions.
Aquest acord té com a objectiu generar sinergies entre els patrocinadors del club, oferint-los serveis de comunicació i visibilitat que puguin potenciar les seves pròpies marques. D'aquesta manera, reforcem una xarxa de col·laboració on tothom hi surt guanyant: els patrocinadors obtenen més i millors eines, el club enforteix la seva estructura i la ciutat s'impulsa amb aliances de valor afegit.
Però anem més enllà: aquesta col·laboració també vol obrir-se a les famílies, socis i simpatitzants del CB L'H, oferint-los l'experiència i serveis de Pajarraco en tot el que tingui a veure amb la comunicació corporativa i digital. Perquè mai sabem d'on pot sorgir un nou projecte, una nova connexió o una nova oportunitat.
Com a club volem construir una comunitat forta, unida, i amb ganes de créixer plegats. És el moment de remar junts. Benvinguts, Pajarraco, a la família del CB L'Hospitalet!
🌐 Podeu conèixer millor l'agència a través del seu web: www.pajarraco.es