Homenatge Gabri, Edgar i Paton

21.02.2025

Un reconeixement merescut per aquells que han fet gran el nostre club.

GRÀCIES!!

Gabriel Diaz Morera, Edgar San Epifanio i al nostre ex president Joan Ramon Paton el CB L´Hospitalet és història gràcies a vosaltres.

Durant l'acte, es va fer entrega d'una placa commemorativa en reconeixement a la seva dedicació, lideratge i estima pel CB L'Hospitalet, en presència de socis, aficionats, jugadors/es i representants institucionals.

Aquest moment també va ser l'escenari escollit pel nou president, Alfonso García, per adreçar-se per primer cop de manera pública a l'afició. Davant d'una grada plena, va compartir la visió del nou projecte de club, basat en quatre eixos fonamentals:

  • Formació integral de jugadors/es i entrenadors/es.
  • Inclusió real i visibilitat de tots els col·lectius.
  • Connexió amb la ciutat i el teixit social local.
  • Sostenibilitat i creixement institucional.

"Aquest club és patrimoni de L'Hospitalet, i entre tots el farem créixer amb valors, compromís i orgull", va expressar Alfonso García, davant els aplaudiments dels assistents.

L'acte va esdevenir un pont simbòlic entre el passat i el futur del club, i va marcar l'inici d'una nova etapa amb il·lusió compartida i identitat renovada.

I moltes gràcies a la nostra afició per omplir la grada del Marcel·lí Maneja i fer possible que rebin el reconoixement que es mereixen.

Llegendes eternes!